banner

Cabecera

Patrocinadores

Patrocinadores

jueves, 20 de diciembre de 2018

Asamblea General/Batzar Nagusi


BATZAR NAGUSI DEIALDIA
OHIKOA eta EZOHIKOA
Gutun honen bidez 2019ko urtarrilaren 14an, astelehenean, egingo den GAZTEDI RUGBY TALDEAREN BATZAR NAGUSI OHIKO ETA EZOHIKORA deitzen da, ohikoa 18:00etan lehenengo deialdian eta 18:30ean bigarren deialdian, eta ezohikoa aurrekoaren bukaeran eta lehenengo eta bigarrengo deialdian bien artean ordu erdiko tartearekin, taldearen lokalean   Vitoria-Gasteizko Aiztogile 15 behe solairua kalean. 
GAI_ZERRENDA
OHIKOA
1. Batzarreko Lehendakari eta Idazkariaren izendatzea.
2. Egokia bada aurreko eta 2017-2018 denboraldietako kontuen onarpena.
3. Egokia bada 2018-2019 ekitaldiaren eguneroko aurrekontuaren onarpena.
4. Egokia bada Ekintza Planaren aurkezpena eta onarpena.
5. Galde-eskeak
6. Dauden bazkideen artean bi pertsonen izendapena batzarraren akta sinatzeko batzarreko Lehendakari eta Idazkariarekin batera.

EZOHIKOA.
1. Batzarreko Lehendakari eta Idazkariaren izendatzea.
2. Hautagaitzen aurkezpena eta klubaren Lehendakari eta Zuzendaritza-batzorde berriko partaide berrien hautaketa, estatutuek markatzen duten epearen bukaerarengatik.
3. Sartzen den Zuzendaritza-batzorde berriaren esku uztea Barne Erregimen Araudi bat idaztea.
4. Dauden bazkideen artean bi pertsonen izendapena batzarraren akta sinatzeko izendatutako Lehendakari eta Idazkariarekin.

Bazkideei jakinarazten zaie eskura izango dituztela, aztertzeko, onarpenerako erabaki diren denboraldietako kontuak klubaren egoitzan astelehen, asteazken eta ostiraletan (jaiegunak salbu) 18:00etatik 20:00etara 2018ko abenduaren 26tik aurrera.

Vitoria-Gasteizen, 2018ko abenduaren 11n.


CONVOCATORIA ASAMBLEA GENERAL
ORDINARIA y EXTRAORDINARIA
 Por la presente se convoca a la reunión de la ASAMBLEA GENERAL  ORDINARIA y EXTRAORDINARIA del CLUB GAZTEDI RUGBY TALDEA que tendrán lugar  lunes día 14 de enero de 2019, la ordinaria a las 18,00 horas en primera convocatoria y a las 18,30 horas en segunda convocatoria, y la extraordinaria a la conclusión de la anterior y en primera y segunda convocatoria con un intervalo entre ambas de media hora, que se celebrarán en el domicilio del club sito en la calle Cuchillería 15 bajo de Vitoria-Gasteiz, con los siguientes
ORDEN DEL DIA
ORDINARIA
1º.- Designación de Presidencia y Secretaría de la Asamblea.
2º.- Aprobación si procede de cuentas de las temporadas anteriores y de la temporada 2017-2018.
3º.- Aprobación si procede del presupuesto ordinario ejercicio 2018-2019.
4º.- Presentación y aprobación si procede del Plan de Acción.
5º.- Ruegos y preguntas
6º.- Designación de dos personas socias presentes para la firma del acta de la asamblea junto a la Presidencia y Secretaría designada.

EXTRAORDINARIA.
1º.- Designación de Presidencia y Secretaría de la Asamblea.
2º.- Presentación de candidaturas y elección, por expiración del plazo estatutario, de la Presidencia del Club y de las personas integrantes de la Junta Directiva.
3º.- Delegación a la Junta Directiva entrante para la Redacción de un Reglamento de Régimen Interno.
4º.- Designación de dos personas socias presentes para la firma del acta de la asamblea junto a la Presidencia y Secretaría designada.

Se informa a las personas socias que tendrán a su disposición, para su oportuno análisis, las cuentas de las temporadas que se someten a su aprobación en el domicilio social los días lunes, miércoles y viernes (no festivos) entre las 18,00 horas y las 20,00 horas a partir del próximo día 26 de diciembre de 2018. 
En Vitoria-Gasteiz, a  11 de diciembre de 2018

No hay comentarios:

Publicar un comentario